Årsresumé del 1.

Januari:
I början av 2011 såg jag ut ungefär såhär en kall vinterdag.
Jag låg i med att bleka utväxten en gång i månaden..
Och Elise for iväg till Thailand i en hel månad.
Februari:
I Februari hade jag köpt mig en vågtång och använde den flitigt.
Det hände egentligen inte så mycket den månaden, det var för det mesta bara kallt och trist.
Men jag köpte min favoritkavaj!
Mars:
I Mars började vintern gå mot vår och snön började äntligen smälta.
Jag for till stan och köpte nya skor som jag sedan använde hela sommaren.
Även en ny väska.
April:
I April såg jag ut såhär en solig vårdag.
Vissa dagar var så varma att man till och med kunde sola.
Jag letade reda på två stycken gamla sjömanshattar som jag velat ha så länge.
Maj:
I Maj hade allting börjat blomma och det mesta var grönt och fint.
Jag köpte mig ett par hängslen.
Och införskaffade mig min numera favoritring.
Jag och Isabelle hade en himla trevlig helg i stugan.
Juni:
I Juni så fick vi äntligen gå på sommarlov!
Jag hade en fin midsommarhelg med Ellen ute vid havet.
Jag for också och köpte mig ett par sommarsandaler.
Det var det mesta som hände under det första halvåret!

Kommentarer
Postat av: nicole

Fantastiskt fina bilder! Och jag måste bara säga att du är galet lik en ung Kate Winslet på bilden med vågigt hår :)

2012-01-11 @ 14:44:55
URL: http://nicolesoraya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0